Dag voor vertrek - Reisverslag uit Veghel, Nederland van Jet Linden - WaarBenJij.nu Dag voor vertrek - Reisverslag uit Veghel, Nederland van Jet Linden - WaarBenJij.nu

Dag voor vertrek

Blijf op de hoogte en volg Jet

03 September 2012 | Nederland, Veghel

Eindelijk is het dan zover, morgenvroeg vertrekken Frank en ik met de fiets naar Sevilla. Volgens de route moeten we ongeveer 3300/3400 km fietsen, voordat we bij ons Loes en Alvaro zijn. Een hele tocht, een hele uitdaging.

Toen ik doorkreeg dat we zover moesten fietsen, kreeg ik ter plekke een flinke dip, ik dacht zoveel kilometers en zoveel weken onderweg, dat kan ik nooit. Maar uiteindelijk, na wat reisverslagen gelezen te hebben, kreeg ik het virus weer te pakken. Frank en ik hebben wederom afgesproken, niets moet, alles mag.... en ik weet dat het ook zo werkt bij onze reizen.

Afgelopen woensdag hebben we vanuit Eindhoven (daar start de route) het eerste stuk van de route uitgeprobeerd met onzeGarmin fiets computer en dat ging goed. Cas is er lang mee bezig geweest om alles er in te zetten.
Afgelopen week heeft ons Elle samen met mij een fotoboek gemaakt van onze reis van Vietnam naar Cambodja. Ja, we kunnen natuurlijk niet aan een nieuwe reis beginnen als onze andere nog niet in een fotoboek vereeuwigd is, ha, ha...

Afgelopen weekend heb ik nog een heerlijk trainingsweekeinde gehad met m'n hardloopmaatjes, overigens heb ik meer gefietst dan gelopen. Gisterenavond heeft ons El lekker gekookt voor ons, Lex en Rob (Cas had een vriendenweekeinde) en vanavond gaan we lekker eten bij An en Peer.

Morgenvroeg om 08.00u vertrekken we.....

Doei

  • 03 September 2012 - 10:43

    Renee:

    Hoi Jet en Frank.
    Spannend! maar ben ook erg benieuwd naar jullie verhalen.
    En met de juiste instelling gaat het vast goed komen. Ook ben ik ervan overtuigd dat ge veul eelt op uwe kont zult krijge!

    Heel veel plezier, mooie momenten en avontuur!! ik geniet vanuit Veghel een beetje mee...........

  • 03 September 2012 - 10:48

    Albert Van Der Rijt:

    Hoi Frank en Jet..
    Nog een fijne laatste dag in Veghel.....goed slapen....en morgen een frisse, zonnige start richting het zuiden..!!

  • 03 September 2012 - 11:18

    Inez Van Essen:

    Hoi Jet en Frank,

    Ik vind het zo leuk wat jullie gaan doen. Het zal niet altijd meevallen maar ga ervanuit dat jullie het heel leuk gaan hebben. Als het weer maar meezit dan heb je al heel veel extra.
    Veel plezier samen en ik houd jullie reisverslag in de gaten.

  • 03 September 2012 - 11:23

    Cecile En Peter:

    Hoi Jet en Frank,

    Het ga jullie goed, geniet er van, we blijven je volgen, leuk!!

  • 03 September 2012 - 11:24

    Maria:

    Hoi Jet en Frank, Heel veel succes voor de komende lange reis. Ik kijk nu al uit naar je verslagen hoe het jullie zal vergaan.Toi Toi voor morgen!! En smakelijk voor vanavond!!

  • 03 September 2012 - 12:03

    Rene Savelsbergh:

    Jet en Frank, Hele fijne tijd en goede reis toegewenst.

  • 03 September 2012 - 12:10

    Marina:

    Ik wens jullie een hele fijne reis.

  • 03 September 2012 - 12:52

    Bert:

    Ik wens jullie een mooie reis,geniet er van.

  • 03 September 2012 - 15:08

    Hubertien De La Cousine:

    Een hele goede reis, en ik kijk uit naar je reisverslagen

  • 03 September 2012 - 15:39

    Marjo Schets:

    O, wat heerlijk , zo'n lange fietstocht!! Zou willen dat ik ook zoiets kon doen! Misschien als alle kids het huis uit zijn.....Tot die tijd geniet ik van jouw reisverslagen.ik wens jullie heel veel succes, weinig regen en een heel mooie ervaring toe!

  • 03 September 2012 - 16:10

    Jan En Marianne:

    Hoi Jet en Frank,

    Een hele fijne reis, mooi weer, veel zien, en dan worden het zeker ook mooe verhalen>
    Wie weet komen we elkaar tegen eind van de maand in Sevilla als wij bij onze Bart in Portugal zijn.
    Groetjes en geniet er van!

  • 04 September 2012 - 09:21

    Marie-Jose:

    Wat is er mooier dan te starten in de zon op weg naar je dochter!! Geniet van jullie reis en wij genieten van de verhalen!

  • 04 September 2012 - 11:24

    Anneke En Annemarie:

    hoi schatjes, Zit nu met Annemarie op ons terras te genieten in de stoel; wij worden niet moe
    Veel trap plezier en goede wind in de rug .Geniet ervan en volgen jullie en zijn een beetje jaloers.
    liefs knuffel van ons.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Veghel

Fietstocht Jet & Frank naar Sevilla

Met de fiets van Veghel naar Sevilla.

Recente Reisverslagen:

20 Oktober 2012

Dag 47

19 Oktober 2012

Dag 46

18 Oktober 2012

Dag 45

17 Oktober 2012

Dag 44

16 Oktober 2012

Dag 43
Jet

Fietstocht Jet & Frank naar Sevilla

Actief sinds 27 Aug. 2012
Verslag gelezen: 518
Totaal aantal bezoekers 59158

Voorgaande reizen:

02 Februari 2016 - 24 Februari 2016

Rondreis Oman

01 Februari 2015 - 03 Maart 2015

Rondreis Chili

04 September 2014 - 19 Oktober 2014

Fietsreis Santiago

27 December 2013 - 08 Februari 2014

Rondreis door Nieuw Zeeland

28 Juni 2013 - 17 Juli 2013

Rondje Nederland

04 September 2012 - 31 Oktober 2012

Fietstocht Jet & Frank naar Sevilla

Landen bezocht: