Dag 47 - Reisverslag uit Sevilla, Spanje van Jet Linden - WaarBenJij.nu Dag 47 - Reisverslag uit Sevilla, Spanje van Jet Linden - WaarBenJij.nu

Dag 47

Blijf op de hoogte en volg Jet

20 Oktober 2012 | Spanje, Sevilla

Totale afstand: 3310 km
Dagafstand: 61 km
Aankomst: SEVILLA

Vandaag is het dan eindelijk zo ver. We komen aan in Sevilla bij ons Loes en Alvaro waar onze fietstocht eigenlijk om begonnen is!!

Gisteravond hebben Frank en ik zitten kaarten. Er was hier werkelijk niets te doen. Maar 150 km op een dag fietsen, was een beetje teveel voor mij..

Ik kan niet verwoorden hoe blij ik ben als  het er straks opzit. Ik voel mezelf net een ballon die elk moment kan knappen!! Maar dat ervaar ik al een paar dagen. Frank niet, die is de rust zelve en zit onze reis al helemaal met cijfers te analyseren, haha. Dat is typisch Frank.
Ik heb op het moment zoiets van, 't zal mij een worst wezen... Maar dat houdt ons ook in evenwicht.

Vandaag voor de laatste keer vaseline op mijn billen gesmeerd..
Om kwart voor 9 zaten we op de fiets. Jullie willen het misschien niet geloven maar het was hier vanmorgen hartstikke mistig en koud, ongelofelijk maar waar.. Het 
heeft hier gisterenavond ook flink geregend! Wij onze lichten van onze fiets aangedaan, zodat we in ieder geval zichtbaar waren. Na een uurtje kwam het zonnetje, maar het bleef fris!
Wij sjezen hier net over die  weg heen met 24 km per uur of we de eerste dag aan het fietsen zijn, haha. We zijn alleen maar kilometers aan het maken!!

In Brenes hebben we onze eerste koffiestop, we hebben er 35 km opzitten! Hier staat aangegeven Sevilla 22 km. Dus wij weer op pad!
Ik had met Loes afgesproken dat als wij in Sevilla aankwamen ik een bericht zou sturen. Met de watts up kan je iets versturen waarmee jij de lokatie aangeeft waar je bent! Die heb ik naar Loes verstuurd, want wij wisten niet van welke kant wij Sevilla zouden binnenkomen! 

Op enig moment fietsen wij al in Sevilla en hoor ik in een keer "mama"!! Kijken we om en zien we daar ons Loes en Alvaro op de fiets aankomen!! Dat was zo'n verrassing. Ik was zo verbaasd, was zo druk bezig met de garmin om te kijken waar we moesten fietsen! Echt geweldig. Wij met z'n vieren naar de kathedraal gefietst en natuurlijk foto's gemaakt en even iets gedronken. Daarna zijn we naar het nieuwe appartement gegaan van Loes, want dat hadden we nog niet gezien!!

Uiteindelijk lekker gedoucht en onszelf wat opgeknapt. Toen wilde Loes ons het dakterras nog laten zien. Dus wij naar boven. Maakt Loes de deur open, staan daar tot onze grote verrassing Cas, Rob en Lex te kijken! Ik wist dat Elle een yoga weekend had in Groningen.
Frank en ik waren zo verbaasd. Dit was zo'n grote verrassing... Ik was er echt beduusd van en Frank was helemaal verbaasd. Daarna zijn we lekker met z 'n zevenen wezen eten en daarna een siësta.

Vanavond komen er wat mensen langs om een borrel te drinken!
 
Toch heeft frank ervoor gezorgd dat wij hier nu zijn en dat ik deze fietstocht heb gemaakt Op de eerste plaats, als hij mij niet had overgehaald had ik dit nooit gedaan! En de tweede plaats voor al die kilometers die hij mij uit de wind heeft gehouden. 
Natuurlijk heb ik elke kilometer zelf moeten fietsen en elke berg zelf moeten beklimmen, maar toch...

Ik ga afsluiten en genieten van de kinderen.

Adios

  • 20 Oktober 2012 - 20:01

    Cecile:

    Fantastico, geweldig, wat een prestatie!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Nu maar heerlijk genieten van je kinderen en van Sevilla.
    Groetjes!
    Ps. Ik zal je reisverslagen missen, het was voor mij ook een soort fietsreisje!

  • 20 Oktober 2012 - 21:26

    Marjo:

    Jet en Frank, PROFICIAT, met jullie fietstocht, naar het verre Sevilla . Wat zal ik jullie verhalen gaan missen. Doe De groeten aan Loes en Alvaro. Groet van uit Zijtaart. Marjo

  • 20 Oktober 2012 - 22:07

    Marjo Schets:

    PROFICIAT! Een overwinning op jezelf! IK heb erg genoeten van je verhalen,zoals jij schrijft, dan hóór ik je gewoon praten. En wat een geweldige verrassing dat de kinderen speciaal voor jullie naar Sevilla waren gekomen. Tot snel!

  • 20 Oktober 2012 - 22:48

    Renee:

    tjongejonge, wat een mooie afsluiting van jullie grote avontuur. Jammer dat er nu wel een einde komt aan de mooie verhalen. Geniet daar in Sevilla en de groetjes. Tot snel!! André en Renee

  • 21 Oktober 2012 - 05:41

    Riet:


    Jet en Frank,
    STERREN zijn jullie!!!
    Adios!
    Groet, ook van Tom,
    Riet

  • 21 Oktober 2012 - 09:35

    Elly:

    Jet en Frank, gefeliciteerd,
    Missie volbracht, prachtig!
    Warme groet Elly

  • 21 Oktober 2012 - 11:12

    Piet En Jeanne Deckers:

    een geweldige prestatie , enorm genoten van het reisverslag groetjes. piet en jeanne

  • 21 Oktober 2012 - 14:12

    Peter:

    Gefeliciteerd . Heel veel respect voor jullie . Geniet ervan !!!

  • 21 Oktober 2012 - 21:35

    Maria:

    Hoi Jet en Frank,
    een geweldige prestatie, petje af!!
    Proficiat en nu heerlijk nagenieten.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Sevilla

Fietstocht Jet & Frank naar Sevilla

Met de fiets van Veghel naar Sevilla.

Recente Reisverslagen:

20 Oktober 2012

Dag 47

19 Oktober 2012

Dag 46

18 Oktober 2012

Dag 45

17 Oktober 2012

Dag 44

16 Oktober 2012

Dag 43
Jet

Fietstocht Jet & Frank naar Sevilla

Actief sinds 27 Aug. 2012
Verslag gelezen: 802
Totaal aantal bezoekers 59216

Voorgaande reizen:

02 Februari 2016 - 24 Februari 2016

Rondreis Oman

01 Februari 2015 - 03 Maart 2015

Rondreis Chili

04 September 2014 - 19 Oktober 2014

Fietsreis Santiago

27 December 2013 - 08 Februari 2014

Rondreis door Nieuw Zeeland

28 Juni 2013 - 17 Juli 2013

Rondje Nederland

04 September 2012 - 31 Oktober 2012

Fietstocht Jet & Frank naar Sevilla

Landen bezocht: