Rondreis door Nieuw Zeeland - Reisverslag uit Martinborough, Nieuw Zeeland van Jet Linden - WaarBenJij.nu Rondreis door Nieuw Zeeland - Reisverslag uit Martinborough, Nieuw Zeeland van Jet Linden - WaarBenJij.nu

Rondreis door Nieuw Zeeland

Blijf op de hoogte en volg Jet

08 Januari 2014 | Nieuw Zeeland, Martinborough

Wij zitten op een heerlijke rustige campingsite in Martinborough.
Morgenvroeg moeten we nog een 80 km rijden naar Wellington. Dan nemen we om half 2 de Ferry naar Zuidereiland. Ik ben er zo benieuwd naar. Ik heb gehoord van de NZ dat het zo anders is dan Noordereiland , heel wijds en ongerept. Hier kan je kilometers rijden zonder 'n dorpje. Dat is daar nog veel erger!

Vanmorgen zijn we rond half 10 aangereden. Het was 'n dikke 300 km rijden. Maar daar doe je hier lang over. Om 2u waren we op onze campingsite. Onderweg meteen boodschappen gedaan. Vandaag rustdag, even niets ondernemen!

Frank en ik hebben vanmiddag,
grofweg, de planning zitten maken voor het Zuidereiland.
Ik hoor sommigen van jullie denken. Dat is lekker op tijd, haha
Maar dat hoort nou eenmaal bij ons!

Verder hebben wij geen nieuws.

Ps.: ik heb gehoord dat het in Nederland 13 graden is!! En dat in januari... Geniet maar lekker van het mooie weer

• 08 Januari 2014 - 10:14

Elly:

goedemorgen Jet en Frank,
    Even tussen het werk door jullie versalg gelezen, even naar een andere wereld.
    Veel plezier op het zuidereiland,

lentegroet Elly

• 08 Januari 2014 - 15:10

Berdien:

Hoi Jetje en Frank,
    Jullie hebben al een mooi stukje Nieuw Zeeland gezien! Prachtige foto's ook. Een tip voor Frank zijn verjaardag Jet: een nieuwe fietsbroek! Hier in Nederland is het nog steeds erg zacht, maar het wordt kouder zeggen ze. We wachten maar af. Veel plezier en beterschap voor de knie en de rode billen!
    Dikke kus Berdien