Rondreis door Nieuw Zeeland - Reisverslag uit Auckland, Nieuw Zeeland van Jet Linden - WaarBenJij.nu Rondreis door Nieuw Zeeland - Reisverslag uit Auckland, Nieuw Zeeland van Jet Linden - WaarBenJij.nu

Rondreis door Nieuw Zeeland

Blijf op de hoogte en volg Jet

05 Februari 2014 | Nieuw Zeeland, Auckland

Gisterenavond zijn we nog even het centrum van Raglan (3 straten) in gefietst. Wel grappig detail, Kyra een vriendin van ons Loes is 7 jaar geleden 'n half jaar in NZ geweest. Zij heeft een aantal maanden in Raglan in een hostal gewerkt. Wij er naar toe wat foto 's gemaakt en gevraagd of ene Tim en Suz er nog waren. Zij waren op dat moment niet aanwezig. Daarna hebben we met toeval een geweldig mooie zonsondergang gezien. Super mooie kleuren..

We zijn nog ergens lekker een toetje gaan eten. Toen hoorden we muziek en zijn we een kroeg binnengegaan waar een reggae band zat te spelen. Was hartstikke leuke muziek, maar we voelden ons echt een bejaard stel! Er zat alleen maar jeugd binnen, van die jonge hippies...

Vandaag moesten we de camper inleveren. Onze Frank zat me toch 'n partij te haasten. Hij wilde vroeg aanrijden. Ik zeg een beetje geïrriteerd, waarom zouden we zo vroeg aanrijden. Raglan is een hartstikke leuk dorpje! Uiteindelijk zijn we wat later gegaan en ben ik nog even bij de hostal langsgegaan waar Kyra had gewerkt. Die Suz was aanwezig en was hartstikke enthousiast. Ze was erg benieuwd hoe het met Kyra ging. Echt leuk..

Tegen half 11 zijn we dan toch maar vertrokken naar Auckland (147 km). Dat ging goed om half 1 waren er. Onderweg hadden we besloten dat we de fietsen zouden meenemen naar het camper verhuurbedrijf. We hadden ze gehuurd in Davenport (buitenwijk) en ons hotel lag dichtbij in Takapuna (ook een buitenwijk). En beide wijken lagen haast een dik uur rijden van het verhuurbedrijf.

Dus wij onze camper inleveren, al onze spullen uitgeladen en in koffers gestopt. Daarna volgde er een check, die was ook goed. Daarna een taxi geregeld en wij op weg naar de fietsenwinkel en het hotel!

Rond 3u waren we in het hotel. Het hotel ligt aan de haven met uitzicht op de skyline van Auckland. We zijn beiden blij dat alles is goed gedaan met zowel de camper als de fietsen! Je hebt stiekum toch wel je zorgen, "als alles maar goed gaat"!

We hebben een lekkere kamer heerlijke douche lekker bed en ruimte...

Ps: we waren net onze spullen aan het nakijken. Blijkt dat we mijn mobiel (die nat was geworden) niet meer kunnen vinden! We verwachten dat ie onder het dashboard (waar ie lag te drogen) is blijven liggen. Het was een zwart dashboard met een diepe gleuf. Morgen nog 'n keer al onze spullen nakijken en anders het verhuurbedrijf bellen...

• 05 Februari 2014 - 09:40

Maria:

Camper weg, fiets weg! Gaan jullie nu tevoet verder ;)

• 05 Februari 2014 - 10:06

Jeanne En Piet Deckers:

Frank: van harte gefeliciteerd met je 60e verjaardag! Goeie reis terug!

• 05 Februari 2014 - 16:26

Marjo:

Het was weer heerlijk om al je verhalen te lezen! Ik wens jullie een goede terugreis toe en tot ziens!En ik ben benieuwd hoe het met je mobiel afloopt:)

• 06 Februari 2014 - 00:22

Anneke:

hoi Jet en Frank Van Harte proficiat Het was een super reis voor jullie, en voor ons geweldig om te lezen,prachtige verslagen Jet subliem. Geweldige foto,s
    Een goede reis naar huis. wat zullen jullie de Camper nog missen.
    Tot zondag houdoe Frank veel geluk in je nieuwe levensjaar. xxxx