Rondreis door Nieuw-Zeeland - Reisverslag uit Veghel, Nederland van Jet Linden - WaarBenJij.nu Rondreis door Nieuw-Zeeland - Reisverslag uit Veghel, Nederland van Jet Linden - WaarBenJij.nu

Rondreis door Nieuw-Zeeland

Blijf op de hoogte en volg Jet

27 December 2013 | Nederland, Veghel

Onze Frank wordt volgend jaar 60 (daar is ie niet blij mee). Aangezien hij niet zo'n feestneus is hebben we besloten om z'n verjaardag in het buitenland te vieren!

Vandaag gaat het gebeuren. Wij vertrekken voor 6 weken naar Nieuw Zeeland. We hebben 'n camper en 2 fietsen gehuurd en gaan daar rondreizen.

Zondagmorgen landen wij om 07.00u in Auckland, nadat we 30u onderweg zijn geweest. We hebben we een pick-up geregeld met het camper bedrijf. Vanuit Auckland willen we doorreizen richting Bay of Islands. En daarna zakken we af vanuit Noordereiland naar Zuidereiland.

Ik ben weer van plan om m'n blog bij te houden, zodat wij ook nog aan het einde van onze reis weten, waar we zijn geweest en wat we hebben gedaan!!

Bij dezen willen Frank en ik jullie 'n Gelukkig en Gezond 2014 toewensen

• 27 December 2013 - 10:57

Jan:

Heeeel veeeel plezier jullie beiden! En Frank, alvast gefeliciteerd! Zonne jonge vent nog!

• 27 December 2013 - 11:09

Nettie :

Het klinkt goed :veel plezier en Frank alvast gefeliciteerd

• 27 December 2013 - 11:15

Marianne En Jan:

Goede reis, heel veel plezier!
    Jullie beginnen het nieuwe jaar in ieder geval heel goed en mooi!
    Groetjes,
    Jan en Marianne

• 27 December 2013 - 12:13

Inez :

Leuk hoor Jet en Frank..
    Geniet ervan. We hebben in ieder geval weer wat te lezen erbij.
    Ook voor jullie... een gezond en mooi 2014!
    Groetjes,
    Inez en Jan

• 27 December 2013 - 15:13

Ans Kersten:

Hallo Jet en Frank
    Nou de grote reis is begonnen.
    Wij wensen jullie een goede vlucht,en een hele fijne vakantie.
    En ook nog de beste wensen voor het nieuwe jaar.
    Ik kijk weer uit naar jullie reisverslag.

Heel veel groetjes van Lamber en Ans

• 27 December 2013 - 17:12

Marjo:

O, wat heerlijk zo'n vakantie!! Geniet er van en straks gezond en wel weer thuiskomen! Frank: Proficiat!
    Leuk om jullie blog weer te mogen lezen1

• 27 December 2013 - 17:28

Peter Claassen:

Wat een vooruitzicht . Goede vlucht en een hele fijn verblijf in Nieuw Zeeland. Jullie hebben in elk geval eerder 2014 dan wij.
    Zie je verslagen wel.

• 27 December 2013 - 18:10

Gerdien Nooijen:

toon en ik wensen jullie een fantastische reis toe , daar in nieuw zeeland.
    en ook een goed, gezond en gelukkig 2014.

groet gerdien

• 27 December 2013 - 22:55

Albert:

Frank en Jet...een plezierige vlucht en KEI goed begin van de vakantie in het zomerse N.Z.

• 27 December 2013 - 23:39

Cecile:

Jet en Frank,

Heel veel plezier en geniet maar van het schitterende land. Frank, alvast van harte gefeliciteerd!
    Groetjes

• 28 December 2013 - 07:34

Jeanne En Piet Deckers:

veej plezier,kijken weer uit naar je verslagen alvast een prettige jaarwisseling gewenst.

• 28 December 2013 - 09:00

Theo En Jose:

Lekker weer naar de zon en het schijnt een prachtig land te zijn. Hopelijk volgen er een heleboel foto,s. Fijne reis samen en Frank gefeliciteerd alvast. Een mooi begin van 2014.goede reis en vooral veel plezier.

• 28 December 2013 - 14:08

Marlene:

Staat ook nog op ons lijstje....!!
    Ik wens jullie een hele mooie reis, geniet ervan en de allerbeste wensen voor 2014!

• 28 December 2013 - 17:44

Marja:

Hoi Jet en Frank,

Wij wensen jullie een heel goed 2014 en Frank alvast gefeliciteerd met je 60 ste verjaardag!!!!!!!!!!
    Geniet van deze geweldige reis. Veel plezier samen.
    groetjes jan en marja vissers.

• 29 December 2013 - 05:58

Rieja Schepers:

Heeeey Jet en Frank,
    Wat leuk te lezen dat Frank 60 word haha Gefeliciteerd Frank en gewoon doorgaan.
    Nou ik vind dat je er toch een heel feest van maakt Frank op jouw manier unne skônne
    reis, toegewenst met een gezond 2014 erachteraan Proost voor beiden.
    En Jet hoe gaat ie, ik denk dat jullie wel brak zullen zijn van het reizen, over een uur gaan jullie landen.
    Wat een prachtig land ga je bekijken Nieuwe- Frank in Zeeland.
    Ik vind het leuk om jullie weer te volgen, veel plezier saampjes.
    Dikke kus Rieja X

• 29 December 2013 - 06:47

Maria:

Het avontuur is weer begonnen! Jet jij geeft Frank wel een super kado voor zijn 60 ste verjaardag

• 29 December 2013 - 19:31

Berdien:

Hoi lieve Jet en Frank,
    En hoe is het bevallen om 30 uur onderweg te zijn? Nu aan het uitpuffen van de lange reis? Kijk weer uit naar jouw mooie reisverslagen Jet!
    Geniet ervan! Berdien