Rondje Nederland - Reisverslag uit Burgh, Nederland van Jet Linden - WaarBenJij.nu Rondje Nederland - Reisverslag uit Burgh, Nederland van Jet Linden - WaarBenJij.nu

Rondje Nederland

Door: Dag 3

Blijf op de hoogte en volg Jet

30 Juni 2013 | Nederland, Burgh

Dagafstand: 105 km
Aankomst: Burgh Haamstede
Totale afstand: 300 km

Vandaag weer om 9u op pad. Het was bewolkt maar droog. Tegen 10u kwam het zonnetje. Er stond weer een straffe wind op kop.

Na een 25/30 km willen Frank en
ik altijd graag een stop maken. Alleen kwamen we vandaag geen gelegenheid tegen. In de dorpen waar wij doorheen komen is op zondag niets open!

Ik zeg tegen frank zodra ik iemand tegen kom vraag ik kookend water dan gaan we zelf een cappuccino maken. Staat er op enig moment een man buiten in de tuin te werken. Vraag ik of ie kokend water voor ons heeft.
Blijkt dat die man met zijn gezin een theetuin willen beginnen. Ze gingen vandaag proefdraaien en de plaatselijke pers was vanmiddag uitgenodigd. En ja hoor, wij wilden ook wel proefdraaien, haha Ze hadden echt heerlijke koffie met zelfgemaakte cake!

Vanaf een uur of 10 begon het zonnetje te schijnen. Wij hebben hier een strak blauwe lucht, echt heerlijk

Rond de lunch waren we in Vlissingen. Vanaf daar zijn we de "noordzee" route gaan volgen. Deze gaat naar De Helder. Doordat we nu meer richting het noorden gaan hadden we de wind van de zijkant en van achteren, heerlijk

In de namiddag zijn we via de Neeltje Jans vanuit Walcheren naar Schouweduiveland gefietst. Frank en ik vonden dit een geweldige ervaring. We hadden verwacht dat we vandaag rond de 80km moesten fietsen maar dat hebben we een beetje verkeerd ingeschat! Het zijn er uiteindelijk dik 100km geworden!

Tot nu toe genieten wij volop van onze reis, het is hier zo mooi
Vanavond hebben een fijn hotel en een lekker restaurant!

En nu ga we slapen

Ps: wie niet al mijn verhalen wil lezen, wat ik wel kan begrijpen, kan zich afmelden op de website. Ik vind het gewoon lekker mijn verhaal te doen

  • 30 Juni 2013 - 22:19

    Jolanda:

    Hoi Jet en Frank,

    Geweldig die verhalen van je.
    Leuk dat je ze met ons deelt.
    Hebben ook in de vakantie wat gefietst. erg leuke ervaring al zijn het wat minder kilometers als van jullie.
    Geniet van de mooie omgeving die nederland heeft.
    doei doei vele groetjes Jolanda

  • 30 Juni 2013 - 22:26

    Albert Van Der Rijt:

    Hoi Frank en jet,

    Dat ging vandaag dus stukken beter als gister.Mooie verhalen.
    Smakelijk eten en slaap zacht.

    Op naar Den Helder!

  • 30 Juni 2013 - 22:31

    Jose Van Uden:

    Zo dat hebben jullie dan weer, op de première bij de theetuin. Gelukkig is het weer beter aan ,t worden. Veel plezier en blijf vooral je verhaaltjes schrijven. Leuk om te lezen.

  • 30 Juni 2013 - 23:15

    M@ria:

    Jet schrijf lekker verder. Leuk om te lezen .........ene laat die fles eens een keertje staan!

  • 01 Juli 2013 - 10:02

    Marie-Jose:

    Jet, ik vind het heerlijk om die verhalen te lezen dus vooral doorgaan !!!!
    Eet ze! en drink ze! en FIETS ZE!

  • 07 Juli 2013 - 05:50

    Rieja Schepers:

    Heeey Jet en Frank,

    Zijn jullie weer lekker aan het fietsten saampjes, wel dicht bij huis voor jullie doen.
    OP 30 juni hebben jullie in Haamstede gefietst zie ik, heb je Renesse ook gehad ?
    Peet en ik hebben op die dag daar ook een rondje gefietst vanuit Scharendijke.
    We hadden daar een minicamping uitgezocht om te verblijven in de pipicaravan.
    Het was dat week-end concert at sea en hebben daar 2 dagen rondgehangen, op die zondag zijn we langs de kustlijn gaan fietsen en ook even in burg-haamstede geweest.
    toen naar Renesse en daar de camping en de kroeg opgezocht waar ik een dikke 30 jaar geleden vertoefd heb haha wat een lange tijd geleden.
    We hadden elkaar zomaar per ongeluk tegen kunnen komen, wat zou dat leuk zijn geweest.
    Fijne fietsdagen nog.

    Groetgroet Rieja dikke kus

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Jet

Fietstocht Jet & Frank naar Sevilla

Actief sinds 27 Aug. 2012
Verslag gelezen: 299
Totaal aantal bezoekers 59244

Voorgaande reizen:

02 Februari 2016 - 24 Februari 2016

Rondreis Oman

01 Februari 2015 - 03 Maart 2015

Rondreis Chili

04 September 2014 - 19 Oktober 2014

Fietsreis Santiago

27 December 2013 - 08 Februari 2014

Rondreis door Nieuw Zeeland

28 Juni 2013 - 17 Juli 2013

Rondje Nederland

04 September 2012 - 31 Oktober 2012

Fietstocht Jet & Frank naar Sevilla

Landen bezocht: