Rondje Nederland - Reisverslag uit Goes, Nederland van Jet Linden - WaarBenJij.nu Rondje Nederland - Reisverslag uit Goes, Nederland van Jet Linden - WaarBenJij.nu

Rondje Nederland

Door: Dag 2

Blijf op de hoogte en volg Jet

30 Juni 2013 | Nederland, Goes

Dagafstand 112 km
Aankomst: Goes
Totale afstand: 195km

Om 9u zaten we op de fiets. We wisten dat we vandaag meer dan 100km moesten fietsen. We hebben nu zelf de fietstocht op internet gepland en daardoor weten we niet de exacte afstanden! We hebben nu geen mooi boekwerkje waar alles instaat!

Het is zwaar bewolkt en het miezert een beetje. Maar wat is Nederland toch een mooi fietsland!
's Morgens hebben we veel door de bossen gefietst op zandpaden. Maar door al die regen is het dus flink glibberen geblazen en moeten we goed sturen om niet onderuit te gaan!

Rond 13.00u waren we in Bergen op Zoom en begon het zonnetje te schijnen. Daarna begonnen we aan het lange smalle stuk naar Zeeland. We hebben zeker 35 km langs de Westerschelde gefietst. De hele middag zijn we door geen dorpjes gekomen. Ons water was na enig moment op dus heb ik gewoon bij mensen aangebeld en heb water gevraagd!

We hebben vandaag de meeste tijd flinke wind op kop gehad. Er stond een noord/westen wind.
Frank had vandaag zijn dag niet. Hij transpireerde heel erg veel en z'n benen voelden niet goed. Dus heb ik vandaag veel kop getrokken. Ik zei tegen Frank, als het zo hard waait kunnen we beter achter elkaar fietsen anders verlies je beiden zoveel kracht. En met mij ging het goed. Het gaat natuurlijk allemaal wel wat langzamer dan bij Frank, maar dat is dan maar zo!

Na 112 km gefietst te hebben waren we om 17.00u in Goes. We hebben vandaag 6u gefietst. Wat een pokke eind .

Na een douche en de was waren we toch weer opgeknapt en zijn we Goes in gegaan. Wat is dat een leuk centrum met een mooie haven. We hebben heerlijk zitten eten alleen viel de wijn heel zwaar en hebben we eigenlijk teveel gedronken! Nu lekker slapen...