Rondreis door Nieuw Zeeland - Reisverslag uit Paihia, Nieuw Zeeland van Jet Linden - WaarBenJij.nu Rondreis door Nieuw Zeeland - Reisverslag uit Paihia, Nieuw Zeeland van Jet Linden - WaarBenJij.nu

Rondreis door Nieuw Zeeland

Blijf op de hoogte en volg Jet

01 Januari 2014 | Nieuw Zeeland, Paihia

Op de eerste plaats willen Frank en ik jullie het allerbeste wensen voor 2014!

Oudejaarsavond
Dat slapen hier lukt nog steeds niet zo goed. 12u verschil is natuurlijk ook erg veel. Nadad ik gekookt had, hebben we 'm tukje gedaan. Rond 21.00u schoot ik wakker. Ik dacht als ik nu niet opsta dan gaat oud en nieuw aan ons voorbij! Dus ik zeg tegen Frank, komop opstaan. Hij zei, nee joh we gaan wel wat later! Ikke toch eruit en zeg tegen hem ik ga wel even naar het strand, ik kom zo wel terug! Ik m'n kleren aan, zocht mezelf niet op te tutten, maar ik voelde ik mezelf toch wel een beetje schuldig dat Frank nog op bed lag. Dus zei ik, komop eruit! En hij zei meteen tegen mij, ik wist wel dat je niet alleen ging!

Uiteindelijk zijn we lekker via het strand naar het dorpje gelopen. Het stikt hier van de jeugd. Iedereen is uitgelaten en ziet er feestelijk uit! Ik voel mezelf echt Ma Flodder. Ik loop hier op m'n gympen!

In een strandtent hebben we 'n lekker plekje gevonden. Het was er heerlijk lekker relaxt. De mensen zijn hier aardig en ze spreken je gemakkelijk aan. Daarbij was er live muziek, wat willen we nog meer!
We zaten naast 'n stel uit Nieuw Zeeland. Dat was erg gezellig. Ook zat er 'n man uit Australië. Die man gebruikte het woordje fuck te pas en te onpas!
Ik zei tegen hem: ik heb nog nooit iemand gezien die zo vaak het woordje fuck gebruikt! Maar hij reageerde niet en fuckte gewoon de hele avond door, haha

We misten natuurlijk wel de oliebollen! Dat kennen ze hier niet.
Toch voelde het nieuwjaar niet echt als je weet dat het in Nederland nog 12u duurt! Maar het was wel stik gezellig. Ik ben weer dansend het nieuwe jaar ingegaan, heerlijk!
En ook onze Frank vond het achteraf toch wel erg fijn dat ik door had gezet !

Uitrindijk niet te laat naar huis, want we gingen vandaag met dolfijnen zwemmen en zeilen!

Vannacht beiden slecht geslapen.
Vanmorgen gingen we om 8u op dolfijnen jacht. Het was hier zwaar bewolkt en regenachtig! Uiteindelijk wel 'n aantal dolfijnen gezien maar door omstandigheden konden we er niet mee zwemmen!
Rond half 12 werden we gedropt op 'n groot zeiljacht the Lion (24mtr lang)! Dit zeiljacht was van 1989 gebouwd en had al vele prijzen gewonnen! Het werd nu ingezet voor commerciële doeleinden. We vonden het geweldig, wat de wind met die zeilen kan doen. Uiteindelijk kwam ook nog het zonnetje door! Het was 'n feestje!

Alleen is er een nadeel, we werden met 'n rubberboot afgezet bij een onbewoond eiland voor een wandeling. De wandeling ging naar het hoogste punt. Die heb ik gelopen, Frank was op de boot gebleven, verstandig als is was, die zag de wandeling niet zitten. Ik ging wel mee.
Maar dat is niet slim geweest. Ik heb m'n knie weer te zwaar belast. Nu heb ik een pijnlijke dikke knie!
Nu maar hopen dat het morgen beter gaat!

Morgen gaan we hier weg en dalen we af naar het Zuiden

Doei

  • 01 Januari 2014 - 08:56

    Jacomijn:

    jullie ook een heel gelukkig en gezond 2014! heel veel plezier en succes met jullie geweldige avontuur! liefs jacomijn en elke

  • 01 Januari 2014 - 09:10

    Marianne Van Der Putten:

    Ook voor jullie een super en gezond 2014! En vooral genieten van jullie mooie reis!

    Jan en Marianne

  • 01 Januari 2014 - 11:37

    Ans Kersten:

    Hallo Jet en Frank

    Jullie ook de allerbeste wensen ,
    Veel liefde gezondheid en geluk.
    Wij hebben het goed ingezet, gezellig hier geweest met 6 stellen.
    Was superleuk
    Je mailtjes zijn heel leuk!!!!

    Groetjes van Lamber en Ans
    Doei

  • 01 Januari 2014 - 11:44

    Hubertien En Willem:

    Jet en Frank. Voor jullie een gelukkig en vooral een gezond nieuwjaar.

  • 01 Januari 2014 - 12:07

    Irma:

    Onbewoond eiland of niet.. We hoorden je luid en duidelijk :-) hopelijk valt pijn aan je knie mee.. Kuss voor jullie tweetjes

  • 01 Januari 2014 - 12:18

    Albert:

    Jet hopelijk gaat het weer snel goed met je knie. Er is hier vannacht ontzettend veeeeeeel vuurwerk afgeschoten en ontiegelijke harde knallen. Kleine Loek stond huilend in haar bedje!!Geniet verder van de reis!

  • 02 Januari 2014 - 00:03

    Jolanda:

    ha lieve jet en frank! Heel veel liefde voor jullie voor 2014 en voor voor altijd he! Goed op elkaar letten en hier ging die met oud op nieuw ook van Jetje!!! XXX Geert en jolanda

  • 02 Januari 2014 - 09:22

    Elly En Ebo:

    Lieve Jet en Frank,
    vanuit vinkel ook voor jullie de allerbeste wensen voor 2014.

    Enjoy!


  • 02 Januari 2014 - 10:53

    Roy:

    Hoi Jet,

    Ook voor jou en Frank wil ik jullie een mooi en gezond 2014 toewensen! Natuurlijk ook namens Ruud, Niek en Elise.
    Veel plezier in NZ en sterkte met de knie!

    Groet;
    Roy

  • 02 Januari 2014 - 12:00

    Cecile:

    Voor jullie ook een heel gelukkig, gezond en sportief 2014!
    Rustig aan met je knie, dan komt het allemaal wel weer goed.x

  • 02 Januari 2014 - 22:50

    Maria:

    Hey Frank en Jet de aller beste wensen vanuit een nat Veghel. Dus toch weer dansend het nieuwe jaar begonnen! Hopelijk gaat het alweer wat beter met je knie. Veel plezier verder.
    Groeten Hans en Maria

  • 03 Januari 2014 - 20:22

    Ans Kersten:

    Hallo Jet en Frank,

    Waar blijven jullie mailtjes?
    We hebben al een paar dagen niks gehoord!!!
    Kijken iedere dag maar geen mail.
    Het gaat toch wel goed met jullie?


    Groetjes en laat snel iets van jullie horen!!!!
    Doei.

  • 04 Januari 2014 - 16:58

    Stef En Hannie:

    Hoi Jet en Frank.
    Vandaag jullie verslagen doorgestuurd gekregen van Stef z'n telefoon.
    Ik zal ze eens rustig gaan doorlezen.
    Van onze kant ook nog de beste wensen.
    Veel geluk en gezondheid voor 2014 en voor nu een geweldige reis.

    Groetjes;
    Stef en Hannie

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nieuw Zeeland, Paihia

Jet

Fietstocht Jet & Frank naar Sevilla

Actief sinds 27 Aug. 2012
Verslag gelezen: 234
Totaal aantal bezoekers 59221

Voorgaande reizen:

02 Februari 2016 - 24 Februari 2016

Rondreis Oman

01 Februari 2015 - 03 Maart 2015

Rondreis Chili

04 September 2014 - 19 Oktober 2014

Fietsreis Santiago

27 December 2013 - 08 Februari 2014

Rondreis door Nieuw Zeeland

28 Juni 2013 - 17 Juli 2013

Rondje Nederland

04 September 2012 - 31 Oktober 2012

Fietstocht Jet & Frank naar Sevilla

Landen bezocht: