Rondreis Chili - Reisverslag uit San Pedro de Atacama, Chili van Jet Linden - WaarBenJij.nu Rondreis Chili - Reisverslag uit San Pedro de Atacama, Chili van Jet Linden - WaarBenJij.nu

Rondreis Chili

Blijf op de hoogte en volg Jet

17 Februari 2015 | Chili, San Pedro de Atacama

Vandaag hadden we onze eerste rustdag. Kwam ook goed uit, omdat Frank flink verkouden was en gisterenavond een beetje koorts had. Vannacht heeft Frank goed geslapen en voelt zich weer wat fitter. We wilden vandaag eigenlijk gaan fietsen, maar daar hebben we vanaf gezien.

Vandaag hebben we grofweg een planning gemaakt voor de komende week. We zijn er nog steeds niet helemaal uit wat we de laatste week gaan doen. We zijn diverse plekken aan het overwegen. Verder hebben we wat Spaans gestudeerd. Is toch wel verdomd moeilijk, haha
Wij vinden het zo raar dat we hier nauwelijks Nederlanders tegenkomen.

Morgen onze laatste excursie!

• 18 Februari 2015 - 08:02

Renee:

Hoi jet en frank. Wat leuk om dit te lezen temeer omdat afgelopen zondag bij 3 op reis, zij op precies dezelfde plek waren. Dennis ging met een gids naar die satellieten. Hij ging onderuit vanwege zuurstofgebrek. Fantastisch om te zien hoe al die satellieten tegelijk bewegen. Net ballet. En de weg ernaar toe was grandioos. Zo moet mars eruit zien. Leuk om een beeld te hebben. Dikke knuffel. Renee