Rondje Nederland - Reisverslag uit Harlingen, Nederland van Jet Linden - WaarBenJij.nu Rondje Nederland - Reisverslag uit Harlingen, Nederland van Jet Linden - WaarBenJij.nu

Rondje Nederland

Door: Dag 7

Blijf op de hoogte en volg Jet

04 Juli 2013 | Nederland, Harlingen

Dagafstand: 88 km
Aankomst: Harlingen
Totale afstand: 634 km

Gisterenavond kreeg ik een bericht van Marie José, zij leest mijn "waar ben jij" site. Ze zei, Jet het lijkt wel of jij hooikoorts hebt. Al die symptomen die jij omschrijft herken ik, want dat heb ik ook!
Ik dacht meteen hoe kan ik op mijn 52ste nog hooikoorts krijgen!!!
Ik ons Elle gebeld en de vraag voorgelegd en die zei, ja hoor mam dat kan hoor. Misschien heb je er al langer last van maar heeft het zich nog nooit zo geuit! Maar hiervoor heb je goeie medicijnen, gewoon verkrijgbaar bij een apotheek. In dit de geval de Appie!

En inderdaad ze helpen. Gisterenavond, ik was hartstikke beroerd, heb ik een anti-allergisch pilletje ingenomen en neusspray gebruikt. Vandaag niet of nauwelijks gesnotterd en geniest, maar daar kreeg ik wel keelpijn en hoofdpijn voor terug!

Om er niet 'n al te groot zieken verhaal van te maken, we zijn tenslotte met vakantie, was ik ook vandaag weer erg blij toen wij in Harlingen aankwamen! Het was schitterend zonnig weer. Wij zijn elke keer weer verbaasd hoe hard het hier kan waaien. Frank zag zojuist op internet dat het vandaag windkracht 5 was. Wij zeiden tegen elkaar, ik denk dat wij wel een paar goeie engelbewaarders hebben, haha

De afsluitdijk, 28 km lang, was heerlijk. We zoefden als het ware over de weg met 28 km per uur. De wind deed z'n werk.

Haast vergeten te vertellen.
Vanmorgen, wij waren bij het Wieringermeer gingen we even koffie. Een mevrouw in badjas serveerde de koffie, want de zaak was eigenlijk dicht. Wij blij dat we even konden stoppen! Gaan we uiteindelijk weer fietsen, merk ik na 5 km dat ik mijn mobiel vergeten ben! Ik balen en meteen weer terug gefietst. Zegt Frank zo lief tegen mij, ik kan ook wel alleen terug fietsen, want hij zag wel dat het allemaal niet zo vlotjes liep met mij! Ik zeg, nee hoor! Het is mijn schuld en nu maar hopen dat die eigenaresse hem gevonden heeft. En ja hoor, ze had m'n mobiel mooi binnen neergelegd, pfff ... Ik blij

Morgen naar Terschelling even rust en verkoudheid kwijt raken!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Jet

Fietstocht Jet & Frank naar Sevilla

Actief sinds 27 Aug. 2012
Verslag gelezen: 253
Totaal aantal bezoekers 59178

Voorgaande reizen:

02 Februari 2016 - 24 Februari 2016

Rondreis Oman

01 Februari 2015 - 03 Maart 2015

Rondreis Chili

04 September 2014 - 19 Oktober 2014

Fietsreis Santiago

27 December 2013 - 08 Februari 2014

Rondreis door Nieuw Zeeland

28 Juni 2013 - 17 Juli 2013

Rondje Nederland

04 September 2012 - 31 Oktober 2012

Fietstocht Jet & Frank naar Sevilla

Landen bezocht: