Rondje Nederland - Reisverslag uit Veghel, Nederland van Jet Linden - WaarBenJij.nu Rondje Nederland - Reisverslag uit Veghel, Nederland van Jet Linden - WaarBenJij.nu

Rondje Nederland

Blijf op de hoogte en volg Jet

28 Juni 2013 | Nederland, Veghel

Morgenvroeg gaan Frank en ik beginnen aan ons nieuwe fietsavontuur. Het wordt "Rondje Nederland". We verwachten rond de 1700 km te gaan fietsen.

Het is voor ons de eerste keer dat we een fietstocht gaan maken in Nederland. We hopen natuurlijk dat we een beetje droog weer hebben en niet teveel wind.

Ik heb er erg veel zin in, want zo goed ken ik Nederland niet. Ook vind ik het heerlijk dat Nederland lekker vlak is. Niet al die beklimmingen die we hadden bij onze laatste tocht.

Ik ga regelmatig een stukje plaatsen op m'n website.

• 27 Juni 2013 - 12:37

Marianne En Jan:

Het mooie weer komt er aan, dus volgens ons moet het met het weer zeker goed komen.
    Geniet van ons prachtig Nederland!
    Groetjes,
    Jan en Marianne

• 27 Juni 2013 - 14:22

Irma:

Frank en Jet.. Ik ben heel benieuwd .. Veel plezier en lieve groeten

• 27 Juni 2013 - 15:07

Albert Van Der Rijt:

Frank en Jet..KEI veel fietsplezier..het mooie weer komt er aan..wellicht morgen een buitje maar dat moet maar zien als een zegen van boven!

• 27 Juni 2013 - 17:38

Peter Claassen:

Jet en Frank , heel veel plezier met jullie fietstocht. Ontdek hoe mooi Nederland is en wat het vlakke betreft spreek ik je nog wel eens als je door Limburg bent gefietst.

• 27 Juni 2013 - 19:56

Riet Van Den Nieuwenhof-Schevers:

Jet en Frank,
    Succes met jullie rondje Nederland. In vergelijking met 'Spanje', moet dit een makkie worden voor jullie.
    Wij duimen voor zon en een voorspoedige tocht!
    Groet, Tom en Riet

• 27 Juni 2013 - 22:42

Maria:

Hoi Jet en Frank,
    Wat leuk dat jullie in Nederland gaan fietsen,misschien zien we elkaar in Noord-Holland.
    Heel veel fietsplezier.

Gr. Maria

• 28 Juni 2013 - 10:31

Marjo:

Heel veel plezier in het mooie Nederland!

• 28 Juni 2013 - 18:29

Gerdien Nooijen:

Wat tof, door je eigen land fietsen.
    jullie zullen verbaasd zijn hoeveel verschillende landschappen Nederland rijk is.
    En dat voor zo''n klein k landje. Veel fietsplezier.
    En natuurlijk volg ik jullie weer.
    Succes Toon en Gerdien