Rondreis Chili - Reisverslag uit Viña del Mar, Chili van Jet Linden - WaarBenJij.nu Rondreis Chili - Reisverslag uit Viña del Mar, Chili van Jet Linden - WaarBenJij.nu

Rondreis Chili

Blijf op de hoogte en volg Jet

27 Februari 2015 | Chili, Viña del Mar

Vanmorgen zijn we om half 10 vertrokken vanuit Santa Cruz. Christina de eigenaresse van onze hostel is met ons meegereden. Ze heeft kaartjes voor een concert van Cat Stevens in Vina del Mar. Daar vindt op dit moment een groot festival plaats. Haar man Pablo kwam later. Ik heb gevraagd of ze ook voor ons nog kaartjes kan regelen. Maar dat gaat hoogstwaarschijnlijk niet lukken, want alles was uitverkocht!

We zijn via dorpjes gereden. Om half 2 waren we in ons hotel Albarmar. Onze kamer stelt niet zoveel voor. Maar we hebben 'n goed bed en het ligt midden in het centrum en 100 mtr. van zee!

Vanmiddag hebben we lekker in een visrestaurant gegeten, daarna lekker een siësta gedaan. Vina del Mar is erg toeristisch. Heeft een lange boulevard met daaraan heel veel hotels en appartementen.

Het festival terrein ligt 20 min lopen van onze hotel. Daar gaan we morgen heen. Wij gaan onszelf hier de komende dagen wel vermaken. Zondag rijden we terug naar Santiago. En maandag vliegen we weer naar huis!

Adios

• 28 Februari 2015 - 13:48

Ebo:

He hallo Jet en Frank,

Zo wat hebben jullie veel gezien en gedaan! Mooie herinneringen voor nu maar ook zeker voor later.
    Geniet ze nog even en een fijne terugreis.
    See you in the ofsackery or companeiros de musica e servaza's (muchos!!)

Lieve groet, Ebo

• 28 Februari 2015 - 18:00

Leny Fransen:

Hoi Jet en Frank,

heel leuk om te lezen. We zullen het er nog wel eens een keertje over hebben samen met een goed glas wijn.

Goeie terugreis en tot ziens, Ad en Leny