Rondreis Chili - Reisverslag uit Santiago de Chile, Chili van Jet Linden - WaarBenJij.nu Rondreis Chili - Reisverslag uit Santiago de Chile, Chili van Jet Linden - WaarBenJij.nu

Rondreis Chili

Blijf op de hoogte en volg Jet

03 Februari 2015 | Chili, Santiago de Chile

Maandag 2 febr.

Nou na haast 24u zijn we aangekomen in Santiago. Na veel wachten, wachten en nog eens wachten zijn we om 3u Nederlandse tijd aangekomen in Santiago. Het boarden in Amsterdam heeft zeker 2u geduurd. Alles wordt gecheckt, je handbagage en iedereen moet door een scanner heen. Ach ja, het hoort erbij

De stop in Buenos Aires viel reuze mee. Duurde ook niet lang en we waren blij dat we het vliegtuig uit konden gaan. Daarna was het nog 1.45u vliegen naar Chili.

In Santiago is het erg warm. In ons boutique hotel (zo heet dat) hebben we eerst een siësta gehouden. We waren oververhit en erg vermoeid. Ik heb redelijk geslapen in het vliegtuig (mij hoef je maar ergens neer te leggen en ik slaap) maar Frank is veel wakker geweest. Hij vertelde dat we tijdens onze reis flinke turbulentie hebben gehad en zelfs een harde knal. Maar ik heb niets gehoord.

Na onze siësta zijn we de stad ingewandeld. We liggen net buiten het oude centrum maar wel heel centraal. Alleen die warmte!! Om 17.00u (Chileense tijd) gaf de thermometer 38 graden aan! Na zo'n lange reis is dat killing.

Net lekker een hapje gegeten in Santiago famous wijnbar, haha. Dat hadden we gelezen op tripadvisor en nu lekker naar bed!

Buenas Noches

Ps: Elsbeth, met m'n Spaans gaat het redelijk. De reacties zijn erg leuk als ze horen dat ik Spaanse les volg in Nederland.... En soms krijg ik een paar Spaanse zinnetjes uitgekraamd, haha

• 03 Februari 2015 - 07:00

Maria:

Hoi Jet en Frank,
    Een hele fijne vakantie.
    Gr. Maria
    Ps. Hebben jullie de fietsen mee?

• 03 Februari 2015 - 16:39

Albert:

Frank en jet geniet maar van het warme weer...hier gaat het van de week matig vriezen! Veel plezier met het voort zetten van de reis.

• 03 Februari 2015 - 18:00

Irma:

Hey vakantiegangers geniet ervan he.. En jet met een paar wijntjes op spreek jij vloeiend Spaans.. Dat weet ik zeker

• 03 Februari 2015 - 19:21

Leny:

Hoi Jet,Frank,
    Hele fijne vakantie en hopelijk wennen jullie aan de hitte,
    groetjes Ad en Leny