Fietsreis Santiago de Compostella - Reisverslag uit Hoogstraten, België van Jet Linden - WaarBenJij.nu Fietsreis Santiago de Compostella - Reisverslag uit Hoogstraten, België van Jet Linden - WaarBenJij.nu

Fietsreis Santiago de Compostella

Blijf op de hoogte en volg Jet

09 September 2014 | België, Hoogstraten

Dag 1, Hoogstraten 88,5 km
Totaal: 88,5 km

Vanmorgen op tijd opgestaan en de tassen gepakt (daar hadden we gisterenavond geen zin meer in)! Om
10u op pad gegaan. Via Boxtel, Oisterwijk, Tilburg, Gilze en Chaam kwamen we rond een uur of twee aan in België in het dorpje Meer. Daar pikken we de SdeC route op. We hebben er dan een dikke 70 km opzitten.

Via het Aardbeienpad ('n mooie route) kwamen we uiteindelijk aan in Hoogstraten (88,5 km)

Na een drietal pogingen hebben we om kwart over 4 een slaapplek gevonden. We slapen bij een kei leuk B&B. Er zit ook een heel leuk restaurant bij, dus dat komt helemaal goed met ons

• 09 September 2014 - 19:26

Cecile:

Hoi Jet en Frank,

Leuke foto van jullie tweetjes!
    Wat lijkt me dat heerlijk om over een aardbeien route te fietsen, heb je ze ook gegeten?
    Ik ga jullie op de voet volgen, leuk. Hoe heet de reisgids waar je mee fietst?

Veel plezier en smakelijk eten!

• 09 September 2014 - 21:29

Maria:

Hoi Jet en Frank, weer n tocht der tochten! Iedereen die je hoort vertellen over Santiago is reuze enthousiast. Dus ik kijk weer uit naar je mooie reis verslagen. Heel veel fiets plezier!

• 09 September 2014 - 21:35

Elsbeth:

Eindelijk, de eerste dag zit erop! Fijn. En nu genieten van alles wat jullie tegen komen.

• 10 September 2014 - 08:08

Jolanda:

Veel fiets plezier jullie samen
    lekker genieten!

• 10 September 2014 - 10:30

Marjo:

Ik wens jullie een hele mooie fietstocht toe en ik kijk uit naar de verhalen! Veel plezier!

• 10 September 2014 - 10:43

Renee:

Ik heb er ook weer zin in om jullie avonturen te lezen. Reis je toch een klein beetje mee :)
    Veel plezier!!!