Rondreis door Nieuw Zeeland - Reisverslag uit Ohakune, Nieuw Zeeland van Jet Linden - WaarBenJij.nu Rondreis door Nieuw Zeeland - Reisverslag uit Ohakune, Nieuw Zeeland van Jet Linden - WaarBenJij.nu

Rondreis door Nieuw Zeeland

Blijf op de hoogte en volg Jet

03 Februari 2014 | Nieuw Zeeland, Ohakune

THE DAY AFTER:
Ik heb vannacht echt wakker gelegen over mijn mobiel! Ik baalde zo erg, werd er helemaal beroerd van! Er zitten zoveel foto's (5 weken) en filmpjes op!

Maar zowel Frank als ik hadden nooit verwacht dat we zouden kapseizen! Frank zei wel tegen mij, doe jou mobiel nou in de ton, maar ik wilde zo graag een filmpje maken! En toen we onder water lagen waren we alleen maar bezig met overleven, die peddels vasthouden en uiteindelijk die kano naar de over te krijgen. Blij toe hadden we 'n reddingsvest aan, want er stond een behoorlijke stroming! Ik denk dat we daar wel zo'n 10 min mee bezig waren, want het was hartstikke diep! En zo'n kano is best een groot log ding! En daarbij je schrikt als het gebeurd! Ineens lig je met heel je hebben en houden in het water!
Terwijl ik dit aan het schrijven ben lig ik nog echt in een deuk, haha. Achteraf gezien was het allemaal zo grappig! Eigenlijk te gek dat ze 2 van die onervaren Hollanders zonder gids de rivier opsturen! Was ook wel grappig. Die John (was een NZ'er) die ook mee aan het kanoën was. Ging als we 'n stroomversnelling hoorde (want je hoort er eerder dan je het ziet) mooi achter ons varen. Hij zal gedacht hebben, laat die 2 Hollanders maar voorgaan!!

Dus had ik vannacht echt zoiets van, klote dat die iPhone kapot is en denk ik aan alles wat er op stond! Maar toen dacht ik bij mezelf, het is maar een telefoon en ik heb zoveel mooie foto's gemaakt met m'n fotocamera. En ik heb m'n dagboek en 'n super gave ervaring... Gewoon relativeren!!

We hebben m'n sim kaart in de mobiel van Frank gezet, zodat we wel de voordelen van mijn Vodafone abonnement hebben...