Rondreis door Nieuw Zeeland - Reisverslag uit Ohakune, Nieuw Zeeland van Jet Linden - WaarBenJij.nu Rondreis door Nieuw Zeeland - Reisverslag uit Ohakune, Nieuw Zeeland van Jet Linden - WaarBenJij.nu

Rondreis door Nieuw Zeeland

Blijf op de hoogte en volg Jet

03 Februari 2014 | Nieuw Zeeland, Ohakune

THE DAY AFTER:
Ik heb vannacht echt wakker gelegen over mijn mobiel! Ik baalde zo erg, werd er helemaal beroerd van! Er zitten zoveel foto's (5 weken) en filmpjes op!

Maar zowel Frank als ik hadden nooit verwacht dat we zouden kapseizen! Frank zei wel tegen mij, doe jou mobiel nou in de ton, maar ik wilde zo graag een filmpje maken! En toen we onder water lagen waren we alleen maar bezig met overleven, die peddels vasthouden en uiteindelijk die kano naar de over te krijgen. Blij toe hadden we 'n reddingsvest aan, want er stond een behoorlijke stroming! Ik denk dat we daar wel zo'n 10 min mee bezig waren, want het was hartstikke diep! En zo'n kano is best een groot log ding! En daarbij je schrikt als het gebeurd! Ineens lig je met heel je hebben en houden in het water!
Terwijl ik dit aan het schrijven ben lig ik nog echt in een deuk, haha. Achteraf gezien was het allemaal zo grappig! Eigenlijk te gek dat ze 2 van die onervaren Hollanders zonder gids de rivier opsturen! Was ook wel grappig. Die John (was een NZ'er) die ook mee aan het kanoën was. Ging als we 'n stroomversnelling hoorde (want je hoort er eerder dan je het ziet) mooi achter ons varen. Hij zal gedacht hebben, laat die 2 Hollanders maar voorgaan!!

Dus had ik vannacht echt zoiets van, klote dat die iPhone kapot is en denk ik aan alles wat er op stond! Maar toen dacht ik bij mezelf, het is maar een telefoon en ik heb zoveel mooie foto's gemaakt met m'n fotocamera. En ik heb m'n dagboek en 'n super gave ervaring... Gewoon relativeren!!

We hebben m'n sim kaart in de mobiel van Frank gezet, zodat we wel de voordelen van mijn Vodafone abonnement hebben...

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nieuw Zeeland, Ohakune

Jet

Fietstocht Jet & Frank naar Sevilla

Actief sinds 27 Aug. 2012
Verslag gelezen: 256
Totaal aantal bezoekers 59096

Voorgaande reizen:

02 Februari 2016 - 24 Februari 2016

Rondreis Oman

01 Februari 2015 - 03 Maart 2015

Rondreis Chili

04 September 2014 - 19 Oktober 2014

Fietsreis Santiago

27 December 2013 - 08 Februari 2014

Rondreis door Nieuw Zeeland

28 Juni 2013 - 17 Juli 2013

Rondje Nederland

04 September 2012 - 31 Oktober 2012

Fietstocht Jet & Frank naar Sevilla

Landen bezocht: