Rondreis door Nieuw Zeeland - Reisverslag uit Queenstown, Nieuw Zeeland van Jet Linden - WaarBenJij.nu Rondreis door Nieuw Zeeland - Reisverslag uit Queenstown, Nieuw Zeeland van Jet Linden - WaarBenJij.nu

Rondreis door Nieuw Zeeland

Blijf op de hoogte en volg Jet

26 Januari 2014 | Nieuw Zeeland, Queenstown

Vanmorgen had ik om 10u een afspraak bij de kapper. Ik had die gisteren al gemaakt, omdat de weersvooruitzichten vandaag slecht waren. Koud en veel regen. En dat was het ook.

Ik heb ook even staan te kijken naar de fietsen die ze hier verhuren. Nou die zien er heel wat steviger uit dan de onze! Toen we gisteren terug kwamen van onze zei ik al tegen Frank dat onze fietsen hiervoor niet geschikt waren!
Om hier 'n fietstocht te maken heb je echt wel 'n speciale fiets nodig. Met bredere banden en een grover profiel.
Want wij hadden gisteren nauwelijks grip. M'n banden glipten gewoon weg. Ik heb hier staan te kijken. De banden zijn haast twee keer zo breed als die van ons en met een mega profiel! Dat kan ook niet anders! Maar ja zegt onze Frank, "we did it"!

Gisterenavond zijn we nog gezellig naar een Ierse pub geweest, daar speelde een band. Alleen de wijn en de Gin Tonic kwamen hard binnen na zo'n pittige dag, haha

Vannacht begon het al te regenen en vandaag is het niet veel beter! Mijn haar zijn geverfd en Frank is geknipt.

De rest van de dag hebben we hier wat rondgehangen en ik heb m'n boek uitgelezen van Loes den Hollander. Voor geïnteresseerden het een heel mooi boek en het heet Broeinest!

Morgen gaan we weer 'n dag rijden naar Franz Josef. Daar willen we dinsdag met de helikopter de gletsjer op! Volgens weersvooruitzichten wordt het weer beter! Dat is ook te hopen anders gaat de helikopter niet omhoog, haha

Geniet van jullie luie zondag..

Ps: ik heb foto's geplaatst van onze fietstocht van gisteren!

• 26 Januari 2014 - 17:05

Albert:

Hoi Frank en Jet,Prachtige foto s...jammer van dat weer. Maar jullie zijn weer geknipt, staan er weer goed op...dus wie maakt jullie wat!!

• 26 Januari 2014 - 18:56

Berdien:

Hoi Jetje en Frank,
    Jeetje wat hebben jullie toch veel regen. Zitten jullie midden in de regentijd? Of is dit normaal?
    Zo te lezen zien jullie wel prachtige stukjes natuur. Mooie foto's ook Jet! Nog veel plezier.
    Groetjes Berdien