Rondje Nederland - Reisverslag uit Terschelling, Nederland van Jet Linden - WaarBenJij.nu Rondje Nederland - Reisverslag uit Terschelling, Nederland van Jet Linden - WaarBenJij.nu

Rondje Nederland

Door: Dag 8 en 9

Blijf op de hoogte en volg Jet

06 Juli 2013 | Nederland, Terschelling

Afstand: 79 km
Aankomst: Terschelling
Totale afstand: 723km

Om kwart voor 10 hebben we de boot naar Terschelling genomen. Gisteren wel eventjes zee pilletjes gehaald, omdat Frank nogal ziek kan worden op zee!

Ons hotel ligt op West Terschelling dus dicht bij de veerboot! We hebben wat tips gekregen van Marie Jose, fervente Terschelling ganger!
's Middags hebben we lekker bij paal 8 bij West aan Zee geluncht, daarna via de duinen naar Hoorn langs de kroeg van Hessel, de plaatselijke wereldberoemde zanger. Toen naar Oosterend, daar even aangewipt bij het HeartBreak hotel, hele leuke strandtent zit op het laatste stukje van Terschelling.
Via Formerum, langs camping Appelhof. Daar heb ik een paar jaren vertoefd tijdens Oeral! Daarna terug via Midsland, daar kwamen we langs de kroegen waar wij gingen stappen als we op Oeral waren. Uiteindelijk terug naar west Terschelling waar wij slapen. Uiteindelijk 40km gefietst!

Gisterenavond zijn we lekker gaan eten bij stranttent De Walvis bij Het Groene Strand!
Het was echt een heerlijke dag en het voelt ontzettend goed om weer op Terschelling te zijn

• 06 Juli 2013 - 21:06

Maria:

Hoi Jet en Frank,
    Terschelling is een schitterend eiland.
    Hebben jullie mijn voetstappen nog gezien die ik daar heb achtergelaten?
    Een paar jaar geleden heb ik daar 42.195 meter gerend.
    Geniet lekker van jullie vakantie.