Rondje Nederland - Reisverslag uit Haarlem, Nederland van Jet Linden - WaarBenJij.nu Rondje Nederland - Reisverslag uit Haarlem, Nederland van Jet Linden - WaarBenJij.nu

Rondje Nederland

Door: Dag 5

Blijf op de hoogte en volg Jet

02 Juli 2013 | Nederland, Haarlem

Dagafstand: 74 km
Aankomst: Haarlem
Totale afstand: 467 km

Vandaag was het een zonnige dag. Het is niet echt warm, maar heerlijk fietsweer. We hebben lekker de wind in de rug gehad. En we fietsten de meeste tijd door de duinen.
Wij vinden dit echt een feestje. Hoe krijgt de fietsbond al die mooie fietspaden toch gevonden. Echt ongelofelijk... Ik denk dat je alleen in Nederland op deze manier kan fietsen!

Wel een leuk nieuwtje. Wij hebben gisteren besloten dat we vrijdag en zaterdag een rustdag nemen en naar Terschelling gaan. We hebben gisterenavond een hotel geboekt! Wij fietsen donderdag naar Harlingen en dan nemen we vrijdagmorgen de boot en komen zondagmorgen weer terug!

We zitten dan denk ik op de helft van onze fietstocht en een paar dagen relaxen is dan wel heerlijk

Vandaag een kortere afstand. We zijn al om 14.00u in Haarlem. Voelt erg fijn aangezien ik nog steeds flink verkouden ben en sinds vanmorgen ook keelpijn heb gekregen. Toch ging het vandaag beter dan gisteren! Ik ben vanmiddag lekker even naar de kapper geweest en daarna even naar bed. Ik ben gewoon moe van al dat niezen, gesnotter en gehoest, maar ja...

Vanavond lekker gegeten en straks naar bed en hopelijk fitter opstaan dan vandaag!

• 02 Juli 2013 - 23:40

Albert Van Der Rijt:

Hoi Frank en jet,

Dat klinkt allemaal goed.(behalve dan dat hoesten etc.) Fijn weekend op Terschelling.

• 03 Juli 2013 - 11:52

Irma:

Heeeeey sportievelingen goed bezig.. Jet heb jij nu al je nieuwe zadel??
    Succes en snel weer fit zijn jet xx